Coșul meu

0 produse
  • Acasă +
  • |
  • Despre +
  • |
  • |
  • blog +
  • |

Termeni şi condiţii

 

Ideea de termeni și condiții vine în întâmpinarea relației dintre cel ce vinde și cel ce cumpără ceva (produse și/sau servicii). Acest text are rolul unui contract și folosește ca sprijin în caz de nelămuriri, plângeri, reclamații ș.a.. Voi încerca să folosesc un limbaj suficient de relaxat astfel încât să nu respingeți lectura textului din cauza formulărilor avocățești. (Brrr!) Așadar:

 

Cine sunt eu și unde mă găsiți

 

Datele după care mă recunosc ANAFul, avocații, contabilii și care vor apărea pe facturi sunt:

Furduiu Emilia PFA

C.U.I. 30318740

F40/2436/2012

Mobil: 0746 463 700

E-mail: office@emilitopia.ro

Sediul social: Cal. Ferentari, nr.11, bl.82, sc.3, et.1, ap. 106, sector 5, Bucuresti.

 

Câțiva termeni

 

Așadar eu sunt Furduiu Emilia PFA și am calitate de vânzător. Iar magazinul meu este online și se cheamă emilitopia.ro. În alte cuvinte, sunt artist, visez, creez, caut să aduc un strop de emoție pozitivă în viețile celor din jur. Așa s-a născut emilitopia.ro – este locul în care Emilia creează și-și promovează creațiile.

De la mine poate să cumpere oricine își dorește un produs (bunuri și/sau servicii) publicat pe emilitopia.ro și emite o comandă. Persoana respectivă poate să aibă calitate de persoană fizică sau juridică. Oricum ar fi, odată facută comanda, ea are calitate de cumpărător.

 

Bunurile și serviciile sunt produsele puse la vânzare pe emilitopia.ro. Evident, noțiunea de produs este mult mai cuprinzătoare. Pe site pot exista mai multe lucruri, unele dintre ele pot fi încadrate în ideea de produs, însă acestea nu sunt spre vânzare. În această categorie se pot încadra articole de blog, video-uri, audio-uri sau alte materiale menite să ajute la popularizarea bunurilor, serviciilor și a mărcii emilitopia. Însă acolo unde vedeți un preț înseamnă că este vorba de un bun sau un serviciu aflat la vânzare.

 

Comanda este un angajament ferm, făcut online prin intermediul site-ului, care vă transformă dintr-un simplu utilizator al site-ului în cumpărător. Ea este deci o intenție clară de a cumpăra unul din bunurile sau serviciile puse la vânzare.

 

Utilizatorul este orice persoană care vizitează și/sau interacționează cu site-ul emilitopia.ro. Deci, utilizator poate fi oricine intră în magazinul meu online. Utilizatorul nu este obligat să cumpere. El poate să fie doar un simplu curios, sau cineva care ia în considerare în viitor să cumpere de la mine.

 

Un pic de marketing și reguli de comunicare

 

Pentru a-mi fi mai ușor să-mi fac cunoscute produsele și pentru a le oferi un acces mai facil oamenilor potențial interesați de produsele mele, voi apela la campanii și newslettere. Nu, nu vreau să vă bat la cap și nici să vă umplu email-ul cu oferte sau alte atenționări care vor deveni ușor spam. Nu. Din când în când, când vor apărea produse noi, când vor exista oferte concrete, interesante și relevante, când se vor completa colecții sau se vor naște follow-up-uri, atunci voi apela la aceste mijloace.

 

Campania va avea strict scopuri de marketing și vă voi informa că la un moment dat un număr precis de bunuri și/sau servicii vor fi disponibile pentru o perioadă de timp finită.

 

Newsletter-ul este o serie de mailuri, trimise suficient de des încât să nu uitați de mine și de produsele și serviciile mele, dar suficient de rar încât să nu fiu un generator de spam-uri. Oricum, newsletter vor primi doar cei ce se vor abona și – bineînțeles – vor putea oricând să se dezaboneze.

Spre deosebire de campanii, un newsletter este o formă de a menține mai ușor relația cu clienții deja existenți și de a construi o relație sănătoasă cu cei interesați de produsele și serviciile mele. Eu pentru ei fac acest newsletter. Abonarea la newsletter va fi ca un schimb: pentru câteva minute pe care mi le acordați, eu vă dau informație relevantă. Un spam este atunci când cineva vrea să cumpărați mult și repede, atunci când vrea el. Un newsletter adevărat este o comunicare reală cu clienții și potențialii clienți, pentru ca voi să cumpărați cât vreți, când vreți, dar informați. Iar eu asta-mi doresc.

 

Apropos de date... Probabil aproape toată lumea care face cumpărături pe net (și nu numai) a auzit de GDPR (General Data Protection Regulation). E vorba de protecția datelor voastre personale, pe care le comunicați comercianților. Magazinul meu online respectă legislația aferentă. Voi colecta date de la voi atunci când vreți să cumpărați ceva (făcâd comandă și cont de client), când vă abonați la newsletter și când navigați pe site și se lipește de voi praful de zână al celor de la IT, cunoscut și sub denumirea de cookies.

Probabil nu va fi nevoie niciodată de altceva în afară de informațiile standard: nume și prenume, adresa de email, telefon și adresa voastră (eventual o nouă adresă unde vreți să vă livrez produsele). O să vă întreb dacă sunteți persoană fizică sau juridică, pentru a ști cum să vă facturez corect produsele. În schimb, eu mă angajez că datele acestea nu le voi folosi la altceva decât la contactare, facturare și livrare; asta pentru ca voi să primiți în condiții optime produsele pe care le plătiți. Cred că oricâtă magie ar exista în emilitopia, va fi foarte dificil să vă trimit produsele dacă nu știu cine sunteți, cum să vă contactez și unde să vi le trimit. În plus, aveți acces la informațiile personale salvate și le puteți șterge oricând, cu excepția datelor din comenzi.

De asemenea, aceste date nu le voi transmite altor baze de date, indiferent că sunt ale altora sau tot ale mele. Ce date se adună pentru emilitopia rămân pentru emilitopia.

Și dacă veți vedea pe rețelele sociale emilitopia, să știți că toate acestea și-au adaptat platformele la noua legislație, intrată în vigoare pe 25 mai 2018.

 

Cookies

 

Emilitopia.ro utilizează cookie-uri pentru a vă oferi o experiență mai bună de navigare și servicii adaptate propriilor interese. Sunt praful de zână care se lipește de voi când navigați pe internet și care face ca, prin magie, internetul să vă cunoască preferințele și să vă facă cele mai potrivite recomandări legate de produse, servicii și informații. Utilizând emilitopia.ro sunteți de acord cu faptul că și praful meu de zână se va lipi de voi – fără să vă amenințe protecția datelor personale.

Dacă totusi nu sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor, trebuie să setați corespunzător setările browser-ului vostru de internet (să le refuzați sau dezactivați). Sper că vom mai putea comunica eficient și în absența prafului de zână. Oricum ar fi, este alegerea voastră!

V-aș spune mai multe, dar personal nu-mi explic munca celor din IT decât ca o formă de magie! ^:)

 

Condiții de comandă, livrare și returnare

 

Și dacă tot am ajuns la cumpărat și cumpărături, e bine să știți câteva lucruri.

Plata se face conform opțiunilor din formularul de comandă, cu card Visa sau Mastercard prin intermediul mobilpay sau ramburs. Plata ramburs este posibilă doar pentru produse fizice, produsele digitale trebuie plătite automat cu cardul.

La plasarea comenzii veți primi automat un e-mail. Acesta confirmă înregistrarea comenzii. Comanda va fi procesată în 24 de ore și livrată în 24-48 de ore, excepție făcând zilele de sâmbătă și duminică, sărbătorile legale și zilele de concediu (voi anunța clar perioadele în care nu livrez produse). De asemenea livrarea poate fi întârziată de condiții meteo nefavorabile extreme, de accidente sau în perioadele extrem de aglomerate din perioadele de reduceri și cele de dinaintea sărbătorilor.

 

În ceea ce privește livrarea, produsele vor fi livrate prin curier rapid fără costuri suplimentare de transport! Yupiii! Acesta este cadoul meu pentru voi, atâta timp cât adresa de livrare este într-una dintre cele 3693 de localități pentru care Fan Courier nu percepe taxă suplimentară pentru kilometrii parcurși. Dacă doriți livrarea în altă localitate decât cele 3693 de pe listă, va trebui să plătiți costul transportului. În acest scop vom avea o discuție înainte de-a livra comanda, pentru a-mi confirma dacă sunteți de acord cu noile condiții de preț. De asemenea, scrieți-mi dacă doriți livrarea într-o zi de sâmbătă.

 

Și pentru că tot plătesc acest serviciu, vă rog să deschideți coletele la livrare și să vă asigurați că ceea ce este înăuntru corespunde așteptărilor voastre. Dacă produsul este deteriorat sau nu corespunde imaginii pe care v-ați făcut-o pe site, returnați-l imediat curierului, refuzând plata sau înștiințându-mă să vă returnez banii, dupa caz.

 

Produsele mele sunt artsy-craftsy, lucrate manual, și impregnate cu dragoste. Dacă se va întâmpla ca scânteia dragostei să nu se aprindă în prezența păpușii/jucăriei comandate, vă puteți despărți de ea și să mi-o trimiteți înapoi în maximum 14 zile calendaristice de la primire. Fără resentimente. Unele relații nu sunt făcute să dureze. Pentru a vă recupera banii trebuie să parcurgeți următorii pași: să vă anunțați intenția de returnare a mărfii (telefon, email, formular de pe site) și să o expediați înapoi pe cheltuiala proprie (indiferent ce modalitate de livrare alegeți, trebuie să vă asigurați că produsul va ajunge înapoi teafăr și nevătămat). Vă voi returna banii în 14 zile calendaristice de la momentul în care v-ați anunțat intenția de returnare a mărfii, cu condiția să fi primit produsul între timp, altfel termenul se va prelungi până când voi reintra în posesia produsului.

Totuși, trebuie precizat că produsele trebuie returnate nedeteriorate! De aceea trebuie să deschideți coletele la livrare. Păpușile/jucăriile nu sunt de mâncat, nu fac dușuri (vă spun eu cum să le curățați și igienizați pentru fiecare caz în parte), nu sunt arme sau experimente de descompus și recompus componente. Produsele mele sunt pacifiste, anti-violență și evită accidentele. Orice deteriorare accidentală la folosire este doar un accident. Știu că asta este trist, dar uneori chiar nu e nimeni de vină. De aceea este bine să acordați atenție instrucțiunilor de utilizare și întreținere.

 

Fiecare produs livrat va fi insoțit de un certificat de garanție, în funcție de specificul produsului. Acolo veți găsi câteva date cu privire la materialele folosite, modul de utilizare recomandat și alte informații care să vă ajute astfel încât produsul achiziționat să aibă o viață cât mai lungă. Așadar, vă rog pe cât se poate să respectați indicațiile. Un produs îngrijit este un produs durabil.

 

Produsele digitale, conform legii, nu beneficiază de drept de retragere. Cu toate acestea, dacă sunteți nemulțumiți de produsele digitale cumpărate, vă rog să-mi scrieți motivele nemulțumirii și voi căuta să remediez situația cât mai curând posibil, astfel încât să fiți multumiți de afacerea făcută.

 

Orice plată și recepție de produs presupune și emiterea unei facturi. O găsiți în format digital în contul de client și printată în colet. Vă rog mult să-mi comunicați corect datele. Dacă apar cumva greșeli, vă rog să mi le semnalați și voi reface factura. În caz de nevoie îmi puteți cere să v-o trimit pe email.

 

Dacă aveți întrebări, nelămuriri, reclamații, aprecieri, solicitări, sesizați neconcordanțe sau pur și simplu vedeți ceva ce merită să-mi aduceți la cunoștință (sunt și eu om, am și eu scăpări), aveți la dispoziție în permanență adresa de email office@emilitopia.ro .

 

Reclamații și sesizări

 

Cum spuneam, din diverse motive, pot să apară nemulțumiri. Iar legislația este pregătită să le dea dreptate celor nemulțumiți, dacă este întemeiată această stare. Iar eu vă asigur că respect legea. Adresați-mi problema avută și voi încerca să găsesc o soluție pentru a o remedia. Dacă nu sunteți multumiți de soluția propusă, vă puteți adresa organelor competente oricând în vederea soluționării spețelor ce țin de protecția consumatorului.

Nu știu dacă știți, dar aveți la îndemână un link care este conform Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Regulamentul privind SOL în materie de consum). Îl găsiți un rând mai jos.

 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO

 

Și, desigur, aveți la dispoziție Agenția Națională pentru Protecția Consumatorului:

 

http://reclamatii.anpc.ro/

 

Drepturi de proprietate intelectuală

 

Cu toate că magazinul meu online este public și vă încurajez să vă uitați cât mai mult prin el, să cumpărați, să le arătați și altora pentru că poate, cine știe, cumpără și ei, să vă salvați poze, să faceți print-screen-uri s.a.m.d, e bine să știți că textele pe care le scriu, pozele pe care le fac, imaginile și fișierele audio și video pe care le înregistrez și prelucrez sunt muncite îndelung, sunt făcute cu suflet și multe ore pierdute. Vă rog mult să respectați asta, pentru că uneori contează și alte lucruri decât banii care intră în cont. Așadar, dacă doriți să le reproduceți, să transmiteți altora părți sau un conținut întreg, vă rog mult să-mi cereți întâi acordul. Respectați autorii, adică pe cei care fac lucruri de la zero.

Dacă se va întâmpla ca vreun material publicat pe emilitopia.ro să nu fie al meu, fiți siguri că voi preciza sursa și că voi respecta prevederile legii drepturilor de autor.

 

Produsele digitale sunt vândute pentru a fi utilizate în scop personal de către cumpărător. În urma achiziționării produselor nu aveți dreptul de a le redistribui (în parte sau întreg) fără acordul meu scris, obținut în prealabil (puteți oferi citate scurte în cadrul unor recenzii critice). Bineînțeles, nu aveți dreptul de a le revinde, drepturile patrimoniale îmi revin exclusiv.

 

Concluzie

 

Acum, pentru că este magazinul meu, ca orice proprietar de magazin am dreptul să modific sau să șterg parțial sau în totalitate conținutul de pe emilitopia.ro, fără să am obligația să fac un anunț prealabil. Cu toate astea, voi încerca să nu se întâmple asta (de aceea e bun uneori newsletter-ul).

În încheiere, atunci când cumpărați de pe emilitopia.ro, atât eu cât și organismele care asigură bunul mers al lucrurilor prin funcționarea și aplicarea legilor, presupun că ați luat la cunoștiință de acest capitol numit Termeni și Condiții. Este ca și cum ați semna un contract cu mine.

Deci, atunci când faceți o comandă, sau când vă inscrieți la newsletter, e bine să citiți acest capitol. Este dreptul vostru să fiți informați.

 

Vă mulțumesc pentru încrederea acordată!